Sponsors

Thursday, March 20, 2014

BAN GeliHati - Berani Betul Indonesia Dengan Utusan Ni.

Berani betul indon ni perlekeh utusan malaysia. Dia tak tau ka, akhbar tu kaya raya.. Selamba jer dapat bayar duit kalau kena sammmaannn... Semalam tun kesayangan makcik kampung yg cakap, media antarabangsa semua bohong.. Yang betul hisham berdiri tegak.. Sampai sekarang tak tau apa cerita yang duk atas pesawat.. Radar hebat dalam cerita csi jer.. Duit 50sen boleh nampak.. Now letupan takde, serpihan tak jumpa, semua spesikulasi salah.. Lapangan terbang rahsia.. Tentera pn dah bagitau kena tak pintas.. Kalau dia terbang, secara logikal mesti radar negara lain boleh kesan punya. Habis jet kapal pejuang merayau cari..


Info Asal : AstroAwani

5 comments :

  1. hahahahahahahahahahhahaa... utusan tak kisah setakat indon nak saman sekalipun

    ReplyDelete
  2. ada utusan kisah. hahahahaha

    ReplyDelete
  3. Utudan ni tak dak intigriti langsung....
    Layak dibakul sampahkan aja..

    ReplyDelete
  4. utusan bg free kt malaya pun x habis....xde integriti, xde moral, xde etika...bodo sebodo bodonya klu jdkan utusan ni bahan info.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...