Sunday, June 30, 2013

BAN Seks - Masalah Sperma VS Masalah Pancutan Power

Aku rasa isu pancutan, isu pancutan lambat, isu pancutan dan terus terpancut bila gersang banyak menghantui minda lelaki. Tambah lagi yang nak berkahwin, confirm ko akan risau apa nak buat pada malam pertama, teknik macam mana nak mulakan. Dan untuk makluman umum juga, terpancut awal pada permulaan bersenggama adalah perkara normal. Time tu otak ko terlalu aktif. Itulah setakat yang aku tahu dari apa aku baca.

Morally, orang melayu zaman dahulu memang rigid hal pemakanan dan senaman untuk memastikan tenaga batin mereka mengalahkan tok batin. Tapi isu tenaga batin kuat tak semestinya sperma tu pun kuat. Now, dapatkan info lengkap and cara mengatasi.



Pernah saya ditanya mengenai 'power ejakulasi' iaitu sama ada ejakulasi dinamik seperti air mani terpancut keluar jauh lebih baik daripada ejakulasi yang keluar biasa atau menitis. Jawapan saya ialah jika air mani itu masuk ke dalam faraj, kehamilan boleh berlaku. Ia semudah itu.

Nampaknya, masih ramai yang tidak faham mengenai air mani dan ramai yang berfikiran bahawa ejakulasi yang 'power' itu adalah hebat namun isteri masih belum hamil
Kepada pembaca, anda jangan salah sangka. Sebenarnya air mani keluar akibat tekanan cengkaman otot sistem ejakulasi dan otot lantai pelvis. Jika ketika anda sedang mencapai ejakulasi, anda mengawal otot lantai pelvis, maka ejakulasi anda akan terbantut atau tidak terasa. 

Perkara menahan kemut atau mengemut ketika ejakulasi kebiasaannya dilakukan bagi mengawal masalah cepat klimaks dan kesannya ialah ejakulasi tidak terasa seperti kebiasaannya. Terdapat juga lelaki yang mempunyai otot lantai pelvis (otot kemut) yang kurang aktif, sudah tentu akan mengalami masalah ejakulasi tidak terasa.

Jika itu masalah sebenar, maka cara yang paling mudah untuk mengatasinya dengan mengamalkan senaman kemut atau senaman 'kegel'. Kini dengan terapi Elektro Megnetik Pelvi-Center, lelaki yang mempunyai otot lantai pelvis yang lemah, dapat membina otot lantai pelvis yang lebih kuat. Maklumat mengenai terapi itu ada dalam laman www.Pelvicenter Malaysia.

Jika anda dan pasangan belum lagi berjaya mendapat cahaya mata, lebih baik anda dan pasangan berjumpa doktor untuk menjalani pemeriksaan kesuburan. 

Anda boleh menjalani ujian air mani untuk penentuan sama ada sperma sihat dan isteri boleh menjalani ujian hormon dan pemeriksaan dalaman bagi mengetahui tahap kesuburan. 

Masalah ejakulasi tidak hebat itu tiada kena mengena dengan tahap kesuburan lelaki. Ia hanyalah satu salah faham yang sering berlaku kepada kebanyakan lelaki yang menganggap air mani yang keluar secara kuat dapat menolak sperma ke dalam faraj. 

Untuk menghamilkan isteri, air mani itu hanya perlu masuk ke dalam faraj tidak kira bagaimana caranya. 

Tetapi yang penting adalah isteri mestilah subur dan sperma suami mestilah sihat.

Info Asal : hMetro

9 comments :

  1. arggghhh dah terpancut. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aik bc info pun leh terpancut?

      Free Download Majalah, TV Series, Watch Anime & Movie Online @ ZirahNamia's Blog

      Delete
  2. gunakan vimax. pasti tersenyum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dr.rodzmey fan addict detected

      Delete
  3. Replies
    1. tu jelah ko tahu

      Delete
    2. Prince of Noob mesti pernah tengok porn bangbros kat blog buasirotak.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...