Tuesday, May 7, 2013

BAN Pirates - Gadis Jepun Hodoh Transformasi Menjadi Baby Doll Comel

Dalam meneruskan era kemodenan yang semakin badass minda, gadis di negara luar semakin obses untuk kelihatan cantik sementara umur mencecah 40tahun. Jika di malaysia, muslimah begitu obses dengan gaya bertudung, berseluar ketat dan menampakkan bentuk badan yang giur.

Berbeza di negara bukan muslimah yang lebih cenderung mengubah struktur tubuh badan, bentuk muka dan totally mengubah wajah muka. Sejak dua menjak ramai menggila membabi buta menjadi barbie doll. Sekarang seorang gadis jepun yang obses dengan membuat pembedahan melebihi 30 kali. Tu pun masih tak puashati.


Info Asal : IZI

10 comments :

  1. Replies
    1. meh aku tolong buat mcm ni. nak?

      Delete
    2. terimalah seadanya muka yg tak cantik.

      Delete
  2. fuhhhh... dari muka kampung, jadi sgt sexy.

    ReplyDelete
  3. yang mula2 tu dah cantik dah tu... nanti gi ubah lagi...makin lama makin x cantik pulak...

    ReplyDelete
  4. terpegun aku tengok muka last. berapa jenis makeup dia pakai

    ReplyDelete
  5. kecantikkan yg xsmula jadi, langsung tak cantik kot...i more prefer natural beauty...heee

    ReplyDelete
  6. muka aku lagi cantik

    -model anon

    ReplyDelete
  7. anak nanti kuar muka lama balik.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...