Tuesday, May 7, 2013

BAN #GE14 - Sultan Mizan Tidak Mengiktiraf Kemenangan BN Terengganu ?

Kemenangan BN diterengganu diragukan oleh para penyokong PAS. Dan rata-rata daripada mereka tidak berpuashati dengan keputusan tersebut. Ada yang menyatakan terdapat sabotaj dan pelbagai lagi.

Info terbarub daripada DPP Malaysia menyatakan sultan mizan juga tidak bersetuju dengan kemenangan BN. Kesahihan berita tersebut masih diragui. Tapi sehingga hari ini, tiada desas desus mengatakan Bakal MB terengganu akan mengadap sultan.

Perak pula, dikatakan wakil BN akan mengadap Raja Perak pada hari ini. Setahu aku, yang telah ready angkat sumpah : kelantan, melaka, sabah, kedah dan PM sendiri.

Apa yang berlaku dan sedang di gembarkan adalah racism terhadap cina yang dikeluarkan oleh melayu bodoh. BN perlu sedar apa yang dia semarakkan dalam setiap kenyataan dalam TV yang kebanyakannya berbaur racis terhadap kaum cina.


Info Asal : DPP

8 comments :

  1. Semoga kebenaran dapat dirungkai tak lama lagi. Ya Allah, lindungi mereka yang dizalimi & mohon diberikan hidayah buat mereka yang menzalimi..aaminn~

    ReplyDelete
  2. kebenaran pasti terserlah. TND pun dah keluarkn kenyataan. Tiada masalah litar pintas malam 5 mei 2013

    ReplyDelete
  3. Pkol 10 mlm, PAS dah menang. Tup tup, blackout then BN menang.

    ReplyDelete
  4. TANIAH SULTAN MIRZAN.KAMI RAKYAT DIPERAK MENUMPANG GEMBIRA DIATAS PRIHATIN TUANKU TERHADAP NEGERI TRENGANU .KAMI DIPERAK AMAT KECEWA DENGAN SULTAN KAMI

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak buat mcm mana. rakyat perak sendiri pilih BN. org pilih ptptn free. org perak nak BR1M.

      Delete
    2. betul ke org perak pilih??
      kasi undi lg sekali la kalau berani..hahah
      mesti xmau punya...sbb xpndai menerima kekalahan..
      kami(PR) sudah biasa...kami masih ada Allah.

      Delete
    3. masalah sekarang yg tua kat kampung. tengok TV3,baca utusan. yg buta internet. mana tau perkara sebenar.

      Delete
    4. jgn cam mcm2 org kampung2 perak tak bodh sangat la diorg pun tau fikir tp sebb 2-2 pihak (ada org bagus) dlm kawasan perak reputasi mereka degn org setempt memang bagus tu sebb ad BN menang ada Pembakang menang tp reda je la

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...