Monday, May 27, 2013

BAN Bodoh - Ustaz Azhar Kena Kutuk Sebab Kahwin Oleh Manusia Bangang Bodoh

Aku ucapkan selamat pengantin baru kepada UAI. Tahniah sebab mendapat isteri ketiga yang cun melecun. Kepada manusia yang spesis bangang ni, orang laki boleh kahwin empat kalau mampu. Sebab UAI hati banyak gembira, suka berceloteh, tu ramai pompuan suka. Ko tak payah nak kutuk, cuba bandingkan dengan diri ko sendiri. Bodoh punya manusia.

Apa pun,semoga UAI dan isteri pertama, isteri kedua, isteri ketiga berbahagia hingga akhir hayat.


Info Asal : Kepala Hotak Kamu

18 comments :

  1. pundek la sial yg kutuk. kote kecik, dengki UAI.

    ReplyDelete
  2. Tahun depan UAI cukupkan kuota. Jangan jeles.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. kalau papa nk kahwin 4, mama bagi?

      Delete
  4. kalau dia kawin sampai 4 pun apa masalah nya? biar je la

    ReplyDelete
  5. Nik Aziz terserlah keindahan hati dan nurani. Tiada tandingan ketokohan Nik Aziz.

    ReplyDelete
  6. laaa bagus la dia kawin, bukan dia scandal diam2 terbongkar ka apa... haish mcm2 la melayu kaki kutuk nih, sindrom tak boleh tengok org lain lebih skit... susah sgt ka nak kata tahniah? btw congrats UAI ^^

    ReplyDelete
  7. eloklah dia kahwin daripada menyundal

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg menyundal tu ko bodoh. dia tu ustaz. dia tau apa dia buat. bangang

      Delete
  8. subhanallah!!.jika sekiranya pemimpin/suami mengemudikan layaran instituisinya bernyawakan al quran serta hadiths,inshaallah rahmat itu akan datangnya dari sang rabb.malangnya umat islam tidak mahu mengkaji kenapa allah swt membenarkan secara berhemah untok berpoligami.setiap apa jua yang halal disisi allah swt ada hikmah serta nikmat didunia dan diakhirat.tahniah ustz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. untung dpt kawin ngn UAI , dari kawin ngn laki org yg bele 1 bini pun tak mampu tapi ade hati nak berskandal . die mampu so biarlah dia

      Delete
    3. siapa nk jadi bini UAI keempat. ada satu lagi kekosongan. hantarlah resume.

      Delete
  9. dh jodoh dia.biarlah.patut muhasabah diri lah kenapa kite xblh ikut sunnah mcm dia..mm

    ReplyDelete
  10. Tahniah UAI utk ke-3, smoga Allah SWT, murah kan rezeki, panjang kan umur, dan terus berdakwah kepada kami yang jahil tapi ada keinginan untuk menuntut ilmu.

    ReplyDelete
  11. dia kawin bukan zina, bukan heret awek ke hulu ke hilir mcm korang selalu dok buat tuh...sekurang2 dia gentle kawin dlm negara x mcm fathul bari fatwa haram lawan kerajaan tp kawin di siam...dia lupa ke kerajaan malaya tidak sahkan kawin d siam?....sapa langgar fatwa dia tuh?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...