Wednesday, February 27, 2013

BAN Penghinaan ~ Gadis Melayu Bertudung Menari Pakai Singlet Tayang Tetek

Memang dayyum pompuan melayu ekor ni. Buat lagu upload kat utube, pakai tudung, pakai singlet tayang tetek. Nak cari publisiti murahan sekarang memang senang. Terutama sekali pompuan. Belajar tinggi-tinggi, memajukan diri sehingga moden, last sekali jadi bangang abadi. Pakai tudung tapi pakaian ketat-ketat memanglah bangang, tetapi kalau buat video macam ni semata-mata nak bagitau pakai tudung pakai baju ketat tu bodoh, Hang buat tu lagi nampak bodoh.

Tak mustahil moral remaja semakin merudum, ini semua gara-gara nak cari populariti, nak tayang body sexy sebelum kena bedal malaikat kat dalam kubur nanti. Depa bukan kisah pun, dapat sambutan maaa. Popular maa.. Tunjuk body seksi. Realiti kepala otak bingai. Ko tengok la sendiri video bangang mereka ni.


17 comments :

  1. Bodoh nak mampos... Bangang betul pompuan 2 ekor ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu mmg semakin bodoh. Nasib baik aku org cina.

      Delete
  2. Bila dh terlampau maju. Otak menjadi semakin mundur. Manusia semakin berani menampilkan kemaluan.

    ReplyDelete
  3. kenapala bodoh sgt betina 2 ekor ni.

    ReplyDelete
  4. mcm gaya bebudak uitm......uitm bolehhhhhhhhhhh hahahahha prottttt

    ReplyDelete
  5. Inilah salah satu tanda dunia semakin hampir ke penghujung usianya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju. petanda dimana wanita mula beraksi.

      Delete
  6. Ini ker melayu yg nk diperjuangkan?

    ReplyDelete
  7. tetek baik ni..sedut kuat2 bio dia rasa..kasi pancut dlm je padan muka..liwat skali..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sepatutnya ko tarbiah agama kat dia. buat mcm tu, makin la dia slalu gersang dan bernafsu.

      Delete
  8. sodara2 sekalian.. memang..xdinafikn.. anak2 muda sekarang,..byk yg terkeluar dr landasan moral.. tpi mencerca dan menghina itu..bukn solusinya.. doaknlah mereka berubah... itu lebih baik..perhatikn sanak saudara anak anda..sy yakin.. saudara perempuan anda ramai..perhatikn tingkah laku dan peliharalah mereka..itu lebih baik kalau anda memahami...-sky-

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul apa yg ko cakap. kita bukan hina mereka, kita hina cara mereka. mereka telah memalukan islam. seolah mereka menghina islam dengan memakai tudung dan bersinglet. tapi itulah umat islam di akhir zaman. bertudung dijadikan trend. sememangnya di keliling kita, anak saudara, sepupu sepapak. ada yang berperangai begini. tetapi dengan upload dlm utube, ia adalah satu penghinaan ke atas islam. [penjejak neraka]

      Delete
    2. sedikitpun agama islam tidak tercalar dgn perlakuan mereka.. mengapa? sbb agama islam itu sempurna.. yg xsempurna itu manusia.. yg jahil itu manusia.. anggapan sy kepada mereka ini hanyalah mereka mungkin jahil dlm bab agama.. dlm bab nahi mungkar.. tegur dgn perbuatan..perkataan..atau cukuplah dlm hati kalau iman lemah...x ada perkataan menghina...percayalah...semakin dihina mereka..semakin mereka jauh.. dan dibandingkn dgn doa...doa itu senjata org mukmin..bukn hinaan atau cercaan-sky-

      Delete
    3. is mmg betul, semakin dihina, semakin mereka jauh. masyarakat sekarang bukan seperti dulu lagi. bagi ceramah secara lembut, mereka memperalatkan. contoh tdekat adalah ceramah UAI. boleh dijadikn secara contoh. sesuatu yg mmg sah salah, telah ditegur dgn elok. masih buat. dah boleh di cop "bodoh". bukan kekerasan, tetapi teguran yg sepatutnya diberikan kepada golongan pelampau ini.

      Delete
    4. itulah yg berlaku dgn masyarakat dunia sekrg.. kesinambungan kemajuan teknologi dan budaya x seiring dgn pembangunan moral..sentiasa ada pro dan kontranya... dewasa ini, yg dilihat perlu ditapis..yg didengar... perlu di teliti.. berbalik kepada peliharalah keluarga dan sanak sudara kita dahulu..tegur mengikut 3 prinsip kepada org awam.. percayalah..kalau ibu bapa dan keluarga xmengamalkn sifat lepas tangan.. tentu masyrakat khususnya golongan remaja akan kembali ke jalan yg benar.. in Shaa Allah -sky-

      Delete
    5. mmg benar. tapi dlm dunia sekarang, ibubapa sibuk bekerja. tambahan lagi, generasi baru, ibubapa generasi baru, lebih tertumpu untuk mendapatkn $$$ membayar hutang sekeliling pinggang. Hal sebegini tidak sempat mereka amik tahu. teguran secara lembut aku sokong. tetapi kalau sampai menghina dlm utube, rasanya sudah tidak boleh berlembut lagi.

      Delete
    6. nak mulakan dengan keluarge sendiri menmang dah ad

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...