Sunday, January 27, 2013

BAN SEKS ~ Manusia BABI vs BABI Original

Sehina-hina babi, masih lagi menjadi pilihan dijadikan ubat oleh pakar-pakar. Tetapi kaedah pembabian ubatan adalah tidak digalakkan dalam islam. Jika enzim-enzim pembabian menular ke dalam tubuh manusia, maka golongan bersifat kebabian akan mula terserlah. Sehinggalah satu generasi yang tidak mempunyai perasaan, malahan bersifat seperti babi. Tidak kisah melihat suami/isteri/anak berzina di depan mata. Kehidupan gaya bebas ini juga telah mula di advertise kan di las vegas.

Adakah babi menjadi kesalahan. Babi tidak salah, tetapi dijadikan untuk memberi peringatan kepada manusia tentang halal haram dan bahayanya wabak setiap penyakit rohani. Siapakah yang bertanggungjawab tentang perkara ini, kita semua bertanggungjawab, tambahan lagi bagi mereka yang berkuasa. Ada kuasa memerintah, tapi sibuk memikirkan cara memasukkan duit dalam poket sendiri. Sibuk mendirikan pusat judi semata-mata keuntungan peribadi.

Those yang ada pakwe, makwe, awek, cikaro, cikafap fap. Comparelah diri dengan babi jika anda berada tahap perlakuan seiras babi. Kehidupan hanya sementara, Kepada ibubapa, carilah calon yang sesuai jika anak-anak sudah tidak tahan keberahian sehingga boleh menyebabkan maksiat melampau. Kahwin awal tetapi halal lebih bermakna daripada kahwin lewat tetapi dipenuhi alam kebabian.


Info Gambar : malaysiaGags

10 comments :

  1. update jugak akhirnya. ingatkn ko dh blah dr dunia blogger.

    ReplyDelete
  2. moral of story...babi pandai susukn anak. manusia buang jer anak lepas buat hubungn tlarang.

    ReplyDelete
  3. Ko ckp mcm mn pn.dh tlalu byk mkn babi.dh bebal mcm babi.

    ReplyDelete
  4. manusia yg buat celaka!! babi lak yg disalahkn!! celaka betol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sbb mnusia nk jd babi.smakin rmai suka menyondol mcm babi.mkn mknan kaya dgn zat babi.mcm tu la jdnya.

      Delete
  5. takut dgn masyarakat sekarang..

    ReplyDelete
  6. lebih baik lagi babi sebab dia tak buang anak dia

    ReplyDelete
  7. ish ish.. kat tepi jalan pun jadi? anjing ngan kucing tengok pun rasa segan... camsial betul

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...